ГАРАНТІЙНІ ТЕРМІНИ
1. Колонки:
- Цінова категорія до 400,00 – 14 днів
- Цінова категорія від 400,00 – 30 днів
2. PowerBank:
- Цінова категорія до 400,00 – 14 днів
- Цінова категорія від 400,00 – 60 днів
3. Power Bank Xiaomi (оригінал) – 180 днів
4. Навушники:
- Головні та Bluetooth – 30 днів
- Profit – 90 днів
- Дротові – 14 днів
5. Моноподи:
- Цінова категорія до 400,00 – 14 днів
- Цінова категорія від 400,00 – 30 днів
6. Вся продукція фірми Proove – 180 днів
7. Вся продукція фірми Yoki – 180 днів
8. Аксесуари ТМ Apple (оригінальні) – 90 днів
9. Блоки та комплекти Samsung – 90 днів
10. Блоки Xiaomi (оригінальні) – 90 днів
11. Карти пам’яті та USB-флешки – 90 днів
12. Бездротові зарядки – 30 днів
13. LED-лампи – 30 днів
14. Портативна ігрова консоль – 30 днів
15. Кулер для телефону – 30 днів
16. Годинник MiBand – 30 днів
17. Смарт-годинники – 30 днів
18. Дитячий фотоапарат – 30 днів
19. Стабілізатор – 30 днів
20. Інший товар – 14 днів
21. Стандартна гарантія на поклейку захисного покриття
При поклейці будь-якого захисного покриття на будь-якій торговельній точці нашої мережі клієнт отримує стандартну гарантію, яка розповсюджується на немеханічні пошкодження, а саме:
• поява пухирців повітря;
• відходження скла від екрана;
• некоректне відображення через захисне покриття;
• порушення роботи сенсора чи датчиків
Гарантія не розповсюджується на:
• сколи;
• тріщини;
• подряпини;
• підрив скла чохлом клієнта.
Перевіряйте, будь ласка, захисне скло одразу після поклейки, не відходячи від торговельної точки. Усі зауваження необхідно повідомити продавцю на місці.
Гарантія на поклейку захисного покриття (скла чи гідрогелевої плівки) не діє для пристроїв із пошкодженим або тріснутим екраном.
22. Гарантія на посилені види скла
Також ми маємо два види скла, на які діє гарантія навіть у разі розбиття:
• Скло Chatel — 42 дні на одне розбиття.
• Скло Achilles — 21 день на одне розбиття.
Ці види скла незалежно від моделі мають, окрім стандартної гарантії при поклейці, додатково одне безкоштовне переклеювання навіть у разі розбиття, сколів, подряпин тощо.
23. Додаткові послуги
РОЗШИРЕНА ГАРАНТІЯ НА 100 ДНІВ
Це додаткова послуга, яку ви можете придбати на торговельній точці при поклейці будь-якого виду захисного покриття на телефон чи планшет.
Вартість:
дорівнює ціні обраного захисного покриття.
Що ви отримуєте:
Протягом 100 календарних днів з моменту поклейки ви маєте право на дві безкоштовні переклейки скла з будь-якого приводу, наприклад:
• сколи або тріщини;
• відклеювання скла;
• подряпини;
• або якщо вам просто хочеться оновити захисне покриття.
Розповсюджується тільки на той пристрій, на який була здійснена поклейка, і не може бути передана третім особам зі схожими пристроями.
Ми завжди прагнемо бути максимально лояльними у питаннях гарантії та повернення товару. Якщо у вас виникають будь-які гарантійні ситуації — не соромтеся звертатися до нас. Ми завжди раді допомогти та знайти найзручніше рішення для вас!
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
(Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними
відповідно до Закону України від 02.12.2010 р N 2741-VI)
Обмін товару належної якості провадиться якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, які не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше, ніж протягом семи днів.
